Gala rozdania Nagrody Zaufania „Złoty OTIS”: 8 i 22 października 2020

Na początku września Kapituła Nagrody Zaufania „Złoty OTIS” podjęła decyzję, że tradycyjna Gala rozdania Nagrody Zaufania „Złoty OTS” – spotkanie środowiska ochrony zdrowia w Polsce – zostanie zamieniona na dwa mniejsze spotkania. Uroczyste wręczanie statuetek odbędzie się 8 i 22 października 2020 o godz. 16.00 w hotelu Sheraton. Laureaci Nagrody Zaufania „Złoty OTIS” to osoby wybitne i nietuzinkowe. Na ich sukces składają się codzienna praca, wytrwałość, dążenie do celu. Serdeczną atmosferą kameralnych spotkań chcemy zrekompensować Laureatom ponad półroczne oczekiwanie na ceremonię wręczenia Nagród Zaufania „Złoty OTIS 2020”.
Jak uniknąć zawału?

Jak uniknąć zawału?

Ponad milion Polaków ma zdiagnozowaną chorobę wieńcową, a około 100 tysięcy osób rocznie ma zawał serca. Styl życia, nawyki i przyjmowane leki mają istotne znaczenie w profilaktyce zawału.

Wieloletnie badania pozwoliły na określenie podstawowych czynników ryzyka choroby niedokrwiennej serca. Są to m.in.: wiek, płeć męska, obciążenia dziedziczne, palenie tytoniu, brak aktywności fizycznej, nadwaga, nadciśnienie tętnicze oraz cukrzyca.

Nie daj się grzybicy – dbaj o stopy latem

Nie daj się grzybicy – dbaj o stopy latem

Polska zajmuje czwarte miejsce w Europie pod względem częstości występowania grzybicy stóp i paznokci. Warto wiedzieć, że są to choroby zakaźne. Zakażenie może nastąpić bezpośrednio przez kontakt osobisty lub pośrednio w kontakcie z przedmiotami używanymi przez osobę zarażoną.

Synteza pochodnych pirydo [1,2-c] pirymidyny, selektywnych ligandów receptora 5-HT1A

Według organizacji ADAA (The Anxiety Disorders Association of America) zaburzenia lękowe są jednym z najczęstszych schorzeń umysłowych w USA. Szacuje się, że dotyczą one 13,3% dorosłych Amerykanów (19,1 miliona osób). Według danych opublikowanych w Journal of Clinical Psychiatry, zaburzenia lękowe kosztują budżet Stanów Zjednoczonych ponad 42 mld dolarów rocznie, co stanowi niemal jedną trzecią całkowitych nakładów na zdrowie psychiczne.

Ekspozycja sezonowa – Zarządzanie promocjami (część 2)

Jed­nym z ele­men­tów przy­cią­ga­ją­cych pa­cjen­tów do ap­te­ki jest se­zo­no­wa eks­po­zy­cja to­wa­rów. Od­po­wied­nie usta­wie­nie pro­duk­tów zwróci uwa­gę pa­cjen­ta, wpły­nie na czę­stość jego od­wie­dzin w ap­te­ce, a także na wzrost ob­ro­tów. Te­ma­tycz­ne eks­po­zy­cje mo­gą peł­nić też funk­cję edu­ka­cyj­ną.

START TYPING AND PRESS ENTER TO SEARCH