Gala rozdania Nagrody Zaufania „Złoty OTIS”: 8 i 22 października 2020

Na początku września Kapituła Nagrody Zaufania „Złoty OTIS” podjęła decyzję, że tradycyjna Gala rozdania Nagrody Zaufania „Złoty OTS” – spotkanie środowiska ochrony zdrowia w Polsce – zostanie zamieniona na dwa mniejsze spotkania. Uroczyste wręczanie statuetek odbędzie się 8 i 22 października 2020 o godz. 16.00 w hotelu Sheraton. Laureaci Nagrody Zaufania „Złoty OTIS” to osoby wybitne i nietuzinkowe. Na ich sukces składają się codzienna praca, wytrwałość, dążenie do celu. Serdeczną atmosferą kameralnych spotkań chcemy zrekompensować Laureatom ponad półroczne oczekiwanie na ceremonię wręczenia Nagród Zaufania „Złoty OTIS 2020”.
Adres w internecie

Adres w internecie

Strona internetowa firmy to jedna z głównych form jej promocji. Posiadanie takiej strony wiąże się z wymiernymi korzyściami wizerunkowymi oraz ze stosunkowo tanim i szybkim sposobem dotarcia z informacją do klientów. Jednak stworzenie serwisu internetowego to nie wszystko, o wiele ważniejsze jest stworzenie domeny.

Los chorego

Wielu ubezpieczycieli zyskuje na tym, że ich klienci nie dochodzą swoich praw w sądzie. “Gazeta Wyborcza” podaje przykład mężczyzny, który wziął kredyt na mieszkanie z polisą na wypadek zdarzeń losowych. Zachorował na raka. Ubezpieczyciel nie chce spłacać za niego rat.

Gdy mężczyzna przestał pracować towarzystwo odmówiło spłat kredytu twierdząc, że polisa obejmowała jedynie “zgon, trwałą i całkowitą niezdolność do pracy oraz czasową niezdolność do pracy spowodowaną leczeniem szpitalnym następstw nieszczęśliwych wypadków”.

Wierność aptece

W obliczu rosnącej konkurencji, zmniejszającej się liczby klientów w aptekach, myśli wielu właścicieli podążają w jednym kierunku – jaką przygotować ofertę, by była ona jak najbardziej atrakcyjna dla dotychczasowych klientów. Mogą w tym pomóc programy lojalnościowe.

Kilka lat temu większość hurtowni wprowadziła do swojej oferty programy cenowe proponując aptekom zakup leków z określonej listy po niższych cenach. Był to pierwszy etap wzmacniania więzi między apteką a hurtownią. Jednak z czasem ten model współpracy przestał spełniać oczekiwania aptek i wymusił zmiany.

START TYPING AND PRESS ENTER TO SEARCH