Wierność aptece

W obliczu rosnącej konkurencji, zmniejszającej się liczby klientów w aptekach, myśli wielu właścicieli podążają w jednym kierunku – jaką przygotować ofertę, by była ona jak najbardziej atrakcyjna dla dotychczasowych klientów. Mogą w tym pomóc programy lojalnościowe.

Kilka lat temu większość hurtowni wprowadziła do swojej oferty programy cenowe proponując aptekom zakup leków z określonej listy po niższych cenach. Był to pierwszy etap wzmacniania więzi między apteką a hurtownią. Jednak z czasem ten model współpracy przestał spełniać oczekiwania aptek i wymusił zmiany.

Komputer oceni

Do 22 września mają czas placówki medyczne na złożenie ofert w konkursie na świadczenia medyczne w 2007 r. Otwarcie ofert nastąpi 27 września.

Proces negocjacji umów ze świadczeniodawcami ma trwać nie jak dotychczas jeden, ale dwa miesiące – do 23 listopada, kiedy ogłoszone zostaną wyniki konkursu. Niezadowoleni oferenci będą mieć następnie 7 dni na złożenie odwołania.

START TYPING AND PRESS ENTER TO SEARCH