Szanowni Państwo,
Ze względu na epidemię, ulegnie zmianie termin XVII Gali Nagrody Zaufania „Złoty OTIS”, planowanej pierwotnie na 16 kwietnia 2020.
O nowym terminie i miejscu dorocznej ceremonii, poinformujemy najszybciej jak będzie to możliwe.
Za niedogodności przepraszam, za zrozumienie dziękuję
Paweł Kruś, przewodniczący Kapituły Nagrody
Ćwiczenia dla amazonki

Ćwiczenia dla amazonki

Wiele kobiet, które zostały poddane leczeniu raka piersi, biernie czeka na efekty terapii. Tymczasem mogą same przyspieszyć rekonwalescencję i zmniejszyć ryzyko nawrotu choroby poprzez aktywność fizyczną.

Regularny ruch jest nie tylko środkiem zapobiegającym powstawaniu nowotworu piersi, ale jest też czynnikiem pomagającym walczyć z tą chorobą. Naukowcy nie mają co do tego wątpliwości. Z wielu badań wynika, że regularna aktywność fizyczna aż o 25 proc. zmniejsza ryzyko zachorowania na raka piersi zarówno w młodym wieku, jak i po menopauzie.

Piechotą do formy

Piechotą do formy – spacer podnosi kondycję fizyczną

Wiosna to wymarzona pora na spacery. A każdy spacer to okazja, aby zrobić coś dla swojego zdrowia. Samo maszerowanie w wolnym tempie, niestety, nie przynosi wymiernych korzyści w postaci lepszej kondycji czy silniejszych mięśni. Na szczęście, zwykłe wyjście do parku z łatwością można zamienić w pełnowartościowy trening. Aby wzmocnić serce i płuca, wystarczy przyspieszyć. Najskuteczniej działa marsz w tempie podobnym do tego, w jakim śpieszymy się na spotkanie, na które już jesteśmy spóźnieni. Szybko stawiane kroki i obszerniejsza niż zwykle praca ramion przyspieszają tętno i tempo oddychania.

Kontuzja – instrukcja obsługi

Kontuzja – instrukcja obsługi

Nie tylko sportowcy są narażeni na urazy. Stłuczenia, zwichnięcia i złamania przytrafiają się również osobom, które nie mają ze sportem nic wspólnego. Dlatego warto wiedzieć, jak postępować w przypadku urazu, aby powrót do pełnej sprawności był jak najszybszy.

START TYPING AND PRESS ENTER TO SEARCH