Ekspertki suplementów diety

Ekspertki suplementów diety

Wiedza nie jest stanem stabilnym. Należy ją cały czas uaktualniać w oparciu o wyniki najnowszych badań naukowych. Kto nie jest w środku, ten się cofa. Ważne jest, aby farmaceuci mieli jak najszerszą wiedzę z tego zakresu; wówczas łatwiej im będzie wybrać najbardziej odpowiedni produkt i polecić go pacjentowi. Na rynku suplementów diety panuje chaos. Tylko nieliczni producenci wprowadzając produkt do obrotu przedstawiają rzetelne badania i zamieszczają na swoich stronach internetowych w pełni naukowo udokumentowane informacje.

Dystrybucja w farmacji

Dystrybucja w farmacji

Dystrybucja na rynku farmaceutycznym w Polsce jest zróżnicowana i podlega zmianom. Kanały dystrybucji są w miarę długie, bowiem istnieje przedhurt, hurt oraz detal. Część leków trafia od wytwórców do magazynów półhurtu, z których są rozdzielane do hurtowni. Hurtownie farmaceutyczne zaopatrują apteki oraz inne placówki detaliczne, które prowadzą sprzedaż niektórych preparatów OTC. Część leków jest dystrybuowana przez apteki szpitalne. Niektóre leki OTC są też sprzedawane w sklepach spożywczych, w super- i hipermarketach, sklepach dyskontowych, na stacjach benzynowych, w kioskach czy pubach.

Spersonalizowana suplementacja

Spersonalizowana suplementacja

Bardzo ważne jest miejsce zakupu. Radziłabym kupowanie suplementów diety w aptece. Natomiast nie polecałabym kupowania ich przez internet, zwłaszcza gdy nie znamy preparatu. A jeśli kupujemy go już kolejny raz, wtedy warto skorzystać z pomocy znanych i sprawdzonych wirtualnych aptek, które podają swój adres i numer telefonu. Poza tym, warto kupować preparaty firm, które mają działy badawczo-rozwojowe, są odpowiedzialnymi producentami i spełniają odpowiednie wymogi, np. Dobrej Praktyki Wytwarzania, Dobrej Praktyki Laboratoryjnej. Cała produkcja w tych firmach jest kontrolowana od początku aż po finalny produkt. To daje gwarancję jakości.

Aranżacja kluczem do sukcesu

Przed podjęciem decyzji co do ostatecznego wyglądu apteki oglądałam różne aranżacje aptek oraz konsultowałam się z projektantami. Nie było łatwo zgrać specyficzne potrzeby apteki z nowoczesnym, często bardzo wyidealizowanym wyobrażeniem architektów oraz koncernów farmaceutyczno-kosmetycznych. Propozycje, które mi przedstawiano, nie wprowadzały istotnych zmian; polegały tylko na wstawieniu nowych mebli w takim samym układzie. Potrzebowałam czegoś więcej. Dopiero pomoc L’Oréal Cosmétique Active i zarekomendowanie biura Stand-art dało zadowalający efekt.

START TYPING AND PRESS ENTER TO SEARCH