Gala rozdania Nagrody Zaufania „Złoty OTIS”: 8 i 22 października 2020

Na początku września Kapituła Nagrody Zaufania „Złoty OTIS” podjęła decyzję, że tradycyjna Gala rozdania Nagrody Zaufania „Złoty OTS” – spotkanie środowiska ochrony zdrowia w Polsce – zostanie zamieniona na dwa mniejsze spotkania. Uroczyste wręczanie statuetek odbędzie się 8 i 22 października 2020 o godz. 16.00 w hotelu Sheraton. Laureaci Nagrody Zaufania „Złoty OTIS” to osoby wybitne i nietuzinkowe. Na ich sukces składają się codzienna praca, wytrwałość, dążenie do celu. Serdeczną atmosferą kameralnych spotkań chcemy zrekompensować Laureatom ponad półroczne oczekiwanie na ceremonię wręczenia Nagród Zaufania „Złoty OTIS 2020”.
Sztuka negocjacji

Sztuka negocjacji

Negocjacje to nie walka, ale dyskusja, której celem jest osiągnięcie założonego efektu. Warto się tego nauczyć.

Warunki zatrudnienia nowego pracownika, zawieranie kontraktu z hurtownią, umowa najmu, opracowanie podwyżek pensji – to tylko część wyzwań, jakie stoją przed kierownikiem apteki. A żeby należycie wypełnić te zadania, potrzebne są negocjacje.

Zarządzanie kapitałem ludzkim - zmiany

Zarządzanie kapitałem ludzkim – zmiany

Stare przysłowie mówi, że jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana. Apteka to miejsce ciągłych zmian – rotacja personelu, nowe umowy handlowe, reorganizacja wnętrza, konkurencja. Trzeba umieć szybko na nie reagować i nie tracić energii na zbędne emocje. W pracy liczą się efekty, dlatego od twojego nastawienia do zmian będzie zależeć podejście do nich ludzi, którymi zarządzasz. Czy potencjalne zagrożenie wykorzystasz jako szansę, czy utoniesz, narzekając?

Kierownik apteki

Kierownik apteki

Żeby drużyna piłkarska pomyślnie rozegrała mecz, musi mieć dobrego kapitana. Tak samo jest w aptece. Bez sprawnego szefa, pracownicy nie stworzą zgranego i efektywnego zespołu. W ostatnim numerze naszego magazynu omawialiśmy prawidłowe relacje wśród pracowników. Kontynuujemy te rozważania, ponieważ nie sposób zbudować dobrego zespołu bez wyraźnego podziału na role i obowiązki. A najważniejszą rolę do odegrania ma zarządzający. To od niego zależy jakość oraz atmosfera pracy podwładnych.

Jak rozmawiać z pracownikami

Jak rozmawiać z pracownikami – Zarządzanie kapitałem ludzkim

Rozpoczynamy nowy cykl artykułów na temat zarządzania kapitałem ludzkim. Będą to warsztaty samokształcenia dla managerów aptek, wykorzystujące wiedzę i doświadczenie ekspertów. Pierwszy odcinek poświęcamy prawidłowej komunikacji na poziomie podwładny – pracodawca, czyli magister/technik farmacji a kierownik apteki.

Praca w aptece to zajęcie wymagające bezwzględnego skupienia oraz dbałości o pacjenta. Dobra atmosfera wśród współpracowników, jasno określone zadania przez pracodawcę wydają się bardziej istotne w tej specyficznej placówce, niż pewność zatrudnienia. Dobry szef jest fundamentem, inspiruje i motywuje zespół i to od niego zależy jakość pracy, jaką pracownicy wykonują na co dzień. Dlatego warto się doskonalić w prawidłowym zarządzaniu zespołem.

Studenci na rynku farmaceutycznym

Studenci na rynku farmaceutycznym

Idea programu Pharma Connecting People (PCP) zrodziła się trzy lata temu, kiedy jako student po pierwszym roku farmacji postawiłem pierwsze kroki na farmaceutycznym rynku pracy. W mojej rodzinie nikt nie pracuje w tej branży. W czasie wakacji w 2008 roku wybrałem się do aptek w moim rodzinnym mieście. Po wizytach w 28 aptekach, jedna z nich zaoferowała mi zatrudnienie. Pracując jako pomoc apteczna – sprawdzając towar z fakturą, metkując i rozkładając leki, asystując za pierwszym stołem i na recepturze oraz wykonując drobne prace porządkowe – miałem okazję przyjrzeć się pracy farmaceuty od kuchni. Rozmowy z doświadczonym personelem oraz życzliwość mojego pracodawcy dały mi motywację do dalszej nauki.

START TYPING AND PRESS ENTER TO SEARCH