Promocja sprzedaży w aptekach

Promocja sprzedaży w aptekach

Obecnie konsumenci mają do wyboru całą gamę produktów danej kategorii. Dlatego też do podjęcia właściwej decyzji często potrzebują pomocy w postaci dodatkowej informacji na temat wybranego artykułu. Rolę tę doskonale spełnia promocja, która jest niezbędnym elementem działań marketingowych firmy.

Dzięki promocji przedsiębiorstwo może komunikować się z otoczeniem i budować relacje z klientami. Tworzy ona pewną wartość dodaną do produktów, przez co konsumenci mogą lepiej oceniać walory różnych artykułów i wybrać ten, który najlepiej odpowiada ich potrzebom. Promocja stanowi również pewną zachętę do zakupu i nakłania potencjalnych nabywców do skorzystania z przedstawionej im oferty.

Złoty OTIS 2011 – relacja filmowa z gali wręczenia statuetek

14 kwietnia br., podczas uroczystej gali w Muzeum Kolekcji im. Jana Pawła II w Warszawie, Kapituła Nagrody Zaufania wręczyła statuetki „Złotego OTISA 2011” laureatom tegorocznej edycji plebiscytu.

Wśród wyróżnionych znaleźli się: dr Elżbieta Puacz (prezes KIDL), Bogdan Gajewski (PSCH), dziennikarki Katarzyna Pinkosz i Monika Zalewska, firma Jeronimo Martins Dystrybucja oraz gruzińscy lekarze i społecznicy – dr Nargizi Lebanidze, Tina Beruchashvili i prof. Rema Gvamichava.

Nowoczesna medycyna nie dla Polaków

Nowoczesna medycyna jest niedostępna dla Polaków. Mają oni utrudniony dostęp do informacji medycznej i nowoczesnej farmakoterapii – takie są wnioski opracowania brukselskiego HealthConsumerPowerhouse. W Europejskim Indeksie Konsumentów nasz kraj znalazł się na 21. miejscu na 26 sklasyfikowanych krajów Europy. Podobnie zresztą uważa ponad połowa Polaków – wynika z przeprowadzonych przez TNS OBOP badań.

START TYPING AND PRESS ENTER TO SEARCH