Szanowni Państwo,
Ze względu na epidemię, ulegnie zmianie termin XVII Gali Nagrody Zaufania „Złoty OTIS”, planowanej pierwotnie na 16 kwietnia 2020.
O nowym terminie i miejscu dorocznej ceremonii, poinformujemy najszybciej jak będzie to możliwe.
Za niedogodności przepraszam, za zrozumienie dziękuję
Paweł Kruś, przewodniczący Kapituły Nagrody
Wojujący marketing

Wojujący marketing

Po 20 latach od pierwszego wydania ukazała się uaktualniona książka dwóch wybitnych strategów marketingu – Ala Riesa i Jacka Trouta. Od wielu lat nawiązują oni w swoich publikacjach do myśli Karla von Clausewitza, autora najlepszego traktatu o teorii wojny. Wyłożona przez autorów koncepcja warta jest rozważenia przez właścicieli aptek, którzy konkurują na rynku o względy pacjentów.

Nauka perswazji

Nauka perswazji, czyli jak w osiem minut postawić na swoim

Warto się zastanowić nad stwierdzeniem, że trafniej oceniamy drugiego człowieka niż samego siebie. Wynika z tego zalecenie, aby uważniej i krytyczniej przyjrzeć się własnym cechom oraz wprowadzić zmiany w swoim charakterze. Ale do tego nie wystarczy dobra wola, potrzebna jest jeszcze praca nad sobą. Na przykład przyswojenie nowego nawyku (np. analizowania minionego dnia) wymaga od 5 do 21 dni, a i tak – jak się okazuje – nie wymazuje to całkowicie dotychczasowego przyzwyczajenia. Praca nad sobą trwa zatem do końca życia.

Psychologia uśmiechu

Psychologia uśmiechu

Książka Piotra Szaroty składa się z dwóch zasadniczych części. W pierwszej z nich przedstawiono „ABC uśmiechu” (śmiech i uśmiech, teorie uśmiechu, uśmiech wrodzony i wyuczony), a także omówiono kwestie uśmiechu w kontekście kulturowym (kulturowe katalizatory, inhibitory i modyfikatory uśmiechu; osobowość, samopoczucie i uśmiech). Autor przedstawił również ciekawe rozważania dotyczące różnych kultur uśmiechu (japońska, indonezyjska, amerykańska i polska).

START TYPING AND PRESS ENTER TO SEARCH