Wojujący marketing

Wojujący marketing

Po 20 latach od pierwszego wydania ukazała się uaktualniona książka dwóch wybitnych strategów marketingu – Ala Riesa i Jacka Trouta. Od wielu lat nawiązują oni w swoich publikacjach do myśli Karla von Clausewitza, autora najlepszego traktatu o teorii wojny. Wyłożona przez autorów koncepcja warta jest rozważenia przez właścicieli aptek, którzy konkurują na rynku o względy pacjentów.

Nauka perswazji

Nauka perswazji, czyli jak w osiem minut postawić na swoim

Warto się zastanowić nad stwierdzeniem, że trafniej oceniamy drugiego człowieka niż samego siebie. Wynika z tego zalecenie, aby uważniej i krytyczniej przyjrzeć się własnym cechom oraz wprowadzić zmiany w swoim charakterze. Ale do tego nie wystarczy dobra wola, potrzebna jest jeszcze praca nad sobą. Na przykład przyswojenie nowego nawyku (np. analizowania minionego dnia) wymaga od 5 do 21 dni, a i tak – jak się okazuje – nie wymazuje to całkowicie dotychczasowego przyzwyczajenia. Praca nad sobą trwa zatem do końca życia.

Psychologia uśmiechu

Psychologia uśmiechu

Książka Piotra Szaroty składa się z dwóch zasadniczych części. W pierwszej z nich przedstawiono „ABC uśmiechu” (śmiech i uśmiech, teorie uśmiechu, uśmiech wrodzony i wyuczony), a także omówiono kwestie uśmiechu w kontekście kulturowym (kulturowe katalizatory, inhibitory i modyfikatory uśmiechu; osobowość, samopoczucie i uśmiech). Autor przedstawił również ciekawe rozważania dotyczące różnych kultur uśmiechu (japońska, indonezyjska, amerykańska i polska).

START TYPING AND PRESS ENTER TO SEARCH