Zachowania nabywców i segmentacja (część 2)
Zrozumienie zachowań konsumentów może być pomocne przy konstruowaniu strategii działania każdej placówki handlowej, w tym również apteki.
Autor Na Zdrowie | Aleksandra Kopczyńska, biznes, marketing, porady farmaceuty, potrzeby, segmentacja, zachowania klienta, zarządzanie | Informacje |
Zrozumienie zachowań konsumentów może być pomocne przy konstruowaniu strategii działania każdej placówki handlowej, w tym również apteki.
Autor Na Zdrowie | Aleksandra Kopczyńska, biznes, marketing, porady farmaceuty, potrzeby, segmentacja, zachowania klienta, zarządzanie | Informacje |
Niniejszy artykuł stanowi początek cyklu na temat zachowań nabywców. Zostanie w nim przybliżona tematyka potrzeb nabywców.
Autor Na Zdrowie | marketing, Małgorzata Michalik, porady farmaceuty, segmentacja, strategia, zarządzanie | Informacje |
Istota segmentacji sprowadza się do podziału ogółu nabywców na w miarę jednorodne grupy w celu dostosowania instrumentów działania do optymalnego zaspokojenia ich potrzeb.