Psychologia pacjenta
Umiejętne wykorzystanie nastrojów społecznych oraz emocji pozwala na osiągnięcie dobrych rezultatów wizerunkowych oraz sprzedażowych. Im większe produkt wzbudza kontrowersje, tym bardziej marka utrwala się w pamięci odbiorców.
Autor Redakcja | Henryk Mruk, neuromarketing, pacjent, porady farmaceuty, psychologia, sprzedaz leków | Informacje |
Umiejętne wykorzystanie nastrojów społecznych oraz emocji pozwala na osiągnięcie dobrych rezultatów wizerunkowych oraz sprzedażowych. Im większe produkt wzbudza kontrowersje, tym bardziej marka utrwala się w pamięci odbiorców.
Autor Redakcja | apteka, biznes, Henryk Mruk, marketing, mózg, neuromarketing, promocja | Informacje |
Poznanie reguł, jakimi kieruje się w swoim działaniu mózg człowieka, pozwala zrozumieć mechanizm podejmowania decyzji. Wiedza ta może służyć zwiększaniu skuteczności oraz efektywności wydatków.