Apteka z sercem

Dobry partner nie uzależnia


Misją programu „Apteka z sercem” jest dostarczanie aptekom skutecznych narzędzi do uzyskania przewagi konkurencyjnej i sukcesu na rynku.

Na polskim rynku funkcjonuje około 200 hurtowni leków. Spośród nich kilkadziesiąt przygotowuje programy marketingowe kierowane do właścicieli i pracowników aptek. Programy lojalnościowe są obowiązującym modelem biznesowym wymuszonym przez konkurencję panującą na rynku aptecznym. Krótko mówiąc, w programach partnerskich chodzi o to, aby pacjenci kupowali jak najczęściej i jak najwięcej leków w tej, a nie innej aptece. Tylko wtedy bowiem realizowana przez aptekę sprzedaż wskazanych specyfików wzrośnie. Wiele osób jednak zastanawia się, jaki program wybrać i jakie korzyści może on przynieść. Jedną z największych obaw przed przystąpieniem do programu jest zbytnie uzależnienie się od danej hurtowni, a także konsekwencje finansowe związane z wycofaniem się z programu. Cześć hurtowni narzuca także obowiązek przekazywania danych dotyczących klientów. Na tle tych programów lojalnościowych wyróżnia się „Apteka z sercem” Farmacolu. Hurtownia ta nie uzależnia aptek od siebie, nie tworzy baz danych i pozostawia właścicielowi apteki dużą swobodę działania. Jedynym warunkiem uczestnictwa w tym programie są: miesięczny obrót 25 tys. zł oraz udział w dwóch promocjach rabatowych.

Z partnerem, ale niezależnie
Jak widać, program partnerski „Apteka z sercem” nie stawia zbyt dużych wymagań, natomiast oferuje sporo korzyści. Jak już wspomniano, apteka, przystępując do programu partnerskiego oferowanego przez Farmacol, nie traci swojej niezależności. Program jest skonstruowany modułowo, co oznacza, że każda apteka może samodzielnie komponować program, wybierając tylko te elementy, które jej najbardziej odpowiadają. Może również samodzielnie decydować o poziomie płatności za program oraz w każdej chwili zrezygnować z programu bez żadnych sankcji.

Program partnerski Farmacolu przewiduje wyjątkowo atrakcyjne promocje, w ramach których apteka otrzymuje towary w niższych cenach bądź z bardzo korzystnymi upustami. Wszystko to prowadzi do wzrostu atrakcyjności apteki poprzez wyróżnienie na tle konkurencji, a co za tym idzie do zwiększenia sprzedaży i rentowności.

Ważnym wyznacznikiem programu partnerskiego jest stworzenie pozytywnych relacji między farmaceutą a pacjentem, dlatego Farmacol proponuje szereg narzędzi wspomagających akcje marketingowe, np. ulotki, katalogi, różnorodne naklejki, standy, plakaty i kasetony. Ponadto Farmacol pomaga w utworzeniu przez aptekę programu lojalnościowego dla swoich pacjentów, którym rozdawane są np. drobne upominki czy karty stałego pacjenta, które są ważne tylko w jednej, wybranej aptece. Co miesiąc apteka dostaje 100 egzemplarzy gazety „Apteka z sercem”, które może rozdać swoim pacjentom. Farmacol dostosowuje ofertę programu do wymagań rynku i dba o ciągłe podnoszenie atrakcyjności programu, buduje wizerunek apteki jako apteki przyjaznej pacjentowi, posiadającej odpowiednie produkty i ceny.

Warto mieć lojalnego partnera w interesach, a to niewątpliwie zapewni program partnerski „Apteka z sercem”.

farmacol.jpg

Nikt nie pyta Cię o zdanie, weź udział w Teście Zaufania!

To 5 najczęściej kupowanych leków na grypę i przeziębienie. Pokazujemy je w kolejności alfabetycznej.

ASPIRIN C/BAYER | FERVEX | GRIPEX | IBUPROM | THERAFLU

Do którego z nich masz zaufanie? Prosimy, oceń wszystkie.
Dziękujemy za Twoją opinię.

POLECANE DLA CIEBIE

START TYPING AND PRESS ENTER TO SEARCH