Konferencje dla firm farmaceutycznych

Zapraszamy Państwa do udziału w konferencjach farmaceutycznych firmy Movida, zorganizowanych pod patronatem miesięczników “Świat lekarza” i “Manager Apteki”.

Każdy rok przynosi zmiany w warunkach działania naszych firm, to oczywiste. Jednak to, z czym firmy farmaceutyczne będą musiały się zmierzyć w nadchodzących miesiącach to prawdziwa rewolucja.

Zmianie ulegną regulacje dotyczące kluczowych dla firm obszarów działania – a przez to nastąpi konieczność zmodyfikowania modelu funkcjonowania firmy.

Zapraszamy Państwa do udziału w spotkaniu, którego naczelnym zadaniem jest nie tylko przedstawienie nadchodzących zmian i nowego ładu prawnego – lecz przede wszystkim jego konsekwencji dla firmy farmaceutycznej i całego rynku.

To podejście, bardzo praktyczne i jednocześnie niezbędne dla podejmowania właściwych decyzji w firmie, stanowi wyróżnik konferencji Nowy ład prawny i jego konsekwencje dla firm i rynku farmaceutycznego REWOLUCJA 2010/2011, która odbędzie się w Warszawie w dniach 15-17 listopada 2010 r.

Kluczowe tematy spotkania:

  • obszary zmian w regulacjach istotnych dla sektora farmaceutycznego
  • co nas może czekać w zakresie legislacji w najbliższym czasie
  • nowa ustawa refundacyjna – kluczowe postanowienia projektu
  • porównanie aktualnej sytuacji firmy farmaceutycznej z sytuacją po nowelizacji – aspekty prawne i biznesowe
  • obrót lekami w świetle nowej ustawy – ceny i marże
  • odpowiedzialność administracyjna i karna – sankcje
  • przewidywane konsekwencje planowanych rozwiązań, ze szczególnym uwzględnieniem ustawy refundacyjnej, na funkcjonowanie firm i rynku farmaceutycznego
  • nowe regulacje prawne – szanse i zagrożenia. Konsekwencje dla rynku
  • projekt ustawy o URPL
  • zmiany w systemie zakładów opieki zdrowotnej w projekcie ustawy o działalności leczniczej
  • “szybka ścieżka” dochodzenia roszczeń pacjentów za błędy medyczne
  • założenia do projektu ustawy o badaniach klinicznych
  • planowane zmiany w praktyce – odpowiedzialność podmiotów zaangażowanych w badanie kliniczne oraz kontrakty zawierane na potrzeby prowadzenia badania
  • konsekwencje planowanych rozwiązań dla funkcjonowania rynku badań klinicznych

W sprawie uczestnictwa prosimy o kontakt z Jolantą Kołodzińską [email protected], tel. 22 696 98 28


W dniach 17-19 listopada 2010 r. w Warszawie odbędzie się konferencja: „Trade marketing farmaceutyczny”.

Praktyczne ujęcie wielu tematów będzie stanowić największą wartość merytoryczną spotkania, popartą ogromną wiedzą najwyższej jakości i wieloletnim doświadczeniem wybitnych ekspertów.

Kluczowe tematy spotkania:

  • porozumienia dotyczące instrumentów dzielenia ryzyka – korzyści i zagrożenia
  • apteki zrzeszone w programach dystrybutorów
  • rozwój sieci aptek z punktu widzenia dystrybutora i producenta
  • konkurencyjność dużych grup zakupowych a rynek leków generycznych
  • współpraca producent – apteka. Kontakty z sieciami z pominięciem dystrybutora
  • rola przedstawicieli w kontaktach z aptekami, grupami, sieciami, programami aptecznymi
  • granice promocji i stosowania narzędzi marketingowych
  • jak badać gotowość rynku na produkt i monitorować jego percepcję po wprowadzeniu na rynek
  • strategia obrony w przypadku utraty patentów
  • mierzenie efektywności działań promocyjnych – punkt widzenia usługobiorcy i usługodawcy
  • gromadzenie i wykorzystanie danych o klientach i produktach przez apteki internetowe w praktyce
  • substytucja apteczna leków OTC i leków Rx
  • promocje cenowe w aptekach i w LZ w świetle dotychczasowych i projektowanych uregulowań refundacyjnych

W sprawie uczestnictwa prosimy o kontakt z Marcinem Horodelskim [email protected], tel. 22 626 02 63

Zapraszamy na stronę organizatora:
http://www.movida.com.pl/index.php?content=conferences_tmf_2010

4.6/5 - (175 votes)

Leave a Comment

POLECANE DLA CIEBIE

START TYPING AND PRESS ENTER TO SEARCH