Zapraszamy Państwa do udziału w konferencjach farmaceutycznych firmy Movida, zorganizowanych pod patronatem miesięczników “Świat lekarza” i “Manager Apteki”.
Każdy rok przynosi zmiany w warunkach działania naszych firm, to oczywiste. Jednak to, z czym firmy farmaceutyczne będą musiały się zmierzyć w nadchodzących miesiącach to prawdziwa rewolucja.
Zmianie ulegną regulacje dotyczące kluczowych dla firm obszarów działania – a przez to nastąpi konieczność zmodyfikowania modelu funkcjonowania firmy.
Zapraszamy Państwa do udziału w spotkaniu, którego naczelnym zadaniem jest nie tylko przedstawienie nadchodzących zmian i nowego ładu prawnego – lecz przede wszystkim jego konsekwencji dla firmy farmaceutycznej i całego rynku.
To podejście, bardzo praktyczne i jednocześnie niezbędne dla podejmowania właściwych decyzji w firmie, stanowi wyróżnik konferencji Nowy ład prawny i jego konsekwencje dla firm i rynku farmaceutycznego REWOLUCJA 2010/2011, która odbędzie się w Warszawie w dniach 15-17 listopada 2010 r.
Kluczowe tematy spotkania:
- obszary zmian w regulacjach istotnych dla sektora farmaceutycznego
- co nas może czekać w zakresie legislacji w najbliższym czasie
- nowa ustawa refundacyjna – kluczowe postanowienia projektu
- porównanie aktualnej sytuacji firmy farmaceutycznej z sytuacją po nowelizacji – aspekty prawne i biznesowe
- obrót lekami w świetle nowej ustawy – ceny i marże
- odpowiedzialność administracyjna i karna – sankcje
- przewidywane konsekwencje planowanych rozwiązań, ze szczególnym uwzględnieniem ustawy refundacyjnej, na funkcjonowanie firm i rynku farmaceutycznego
- nowe regulacje prawne – szanse i zagrożenia. Konsekwencje dla rynku
- projekt ustawy o URPL
- zmiany w systemie zakładów opieki zdrowotnej w projekcie ustawy o działalności leczniczej
- “szybka ścieżka” dochodzenia roszczeń pacjentów za błędy medyczne
- założenia do projektu ustawy o badaniach klinicznych
- planowane zmiany w praktyce – odpowiedzialność podmiotów zaangażowanych w badanie kliniczne oraz kontrakty zawierane na potrzeby prowadzenia badania
- konsekwencje planowanych rozwiązań dla funkcjonowania rynku badań klinicznych
W sprawie uczestnictwa prosimy o kontakt z Jolantą Kołodzińską [email protected], tel. 22 696 98 28
W dniach 17-19 listopada 2010 r. w Warszawie odbędzie się konferencja: „Trade marketing farmaceutyczny”.
Praktyczne ujęcie wielu tematów będzie stanowić największą wartość merytoryczną spotkania, popartą ogromną wiedzą najwyższej jakości i wieloletnim doświadczeniem wybitnych ekspertów.
Kluczowe tematy spotkania:
- porozumienia dotyczące instrumentów dzielenia ryzyka – korzyści i zagrożenia
- apteki zrzeszone w programach dystrybutorów
- rozwój sieci aptek z punktu widzenia dystrybutora i producenta
- konkurencyjność dużych grup zakupowych a rynek leków generycznych
- współpraca producent – apteka. Kontakty z sieciami z pominięciem dystrybutora
- rola przedstawicieli w kontaktach z aptekami, grupami, sieciami, programami aptecznymi
- granice promocji i stosowania narzędzi marketingowych
- jak badać gotowość rynku na produkt i monitorować jego percepcję po wprowadzeniu na rynek
- strategia obrony w przypadku utraty patentów
- mierzenie efektywności działań promocyjnych – punkt widzenia usługobiorcy i usługodawcy
- gromadzenie i wykorzystanie danych o klientach i produktach przez apteki internetowe w praktyce
- substytucja apteczna leków OTC i leków Rx
- promocje cenowe w aptekach i w LZ w świetle dotychczasowych i projektowanych uregulowań refundacyjnych
W sprawie uczestnictwa prosimy o kontakt z Marcinem Horodelskim [email protected], tel. 22 626 02 63
Zapraszamy na stronę organizatora:
http://www.movida.com.pl/index.php?content=conferences_tmf_2010