Cenne jest to

Cenne jest to, co w środku


Nowoczesna i niezależna Polka jest świadoma swoich potrzeb, także w obszarze produktów dermokosmetycznych. Blisko 100 proc. respondentek, które wzięły udział w badaniu ankietowym „Moje dermokosmetyki”[1], oczekuje widocznych i trwałych efektów ich działania. Jednocześnie Polki podkreślają rolę opinii farmaceutów w doborze właściwego dermokosmetyku.

Firma Adamed, lider na polskim rynku farmaceutycznym, podjęła nowe wyzwanie. Wykorzystując doświadczenia medyczne, firma wprowadziła na rynek nową markę nowoczesnych dermokosmetyków – INSIDE. Trzy linie tej marki bezpośrednio odpowiadają na wysokie wymagania współczesnych kobiet. 91 proc. respondentek badania ankietowego zna i stosuje dermokosmetyki, a blisko 20 proc. oczekuje, aby zawierały one innowacyjne składniki. Te rosnące potrzeby kobiet wobec dermokosmetyków skłaniają producentów do ciągłego poszukiwania innowacji.
Świadome konsumentki

Jednocześnie, jak wykazują badania ankietowe, zarówno farmaceuci [2] (71 proc.), jak i konsumentki (49 proc.) przyznają, że przy właściwym doborze dermokosmetyku konieczna jest porada farmaceuty. Farmaceuci nie dostrzegają, że rośnie liczba kobiet, dla których istotny jest skład produktu. Rolę składników przy zakupie dermokosmetyku przez konsumentki wskazało zaledwie 7 proc. farmaceutów. Tymczasem, aż dla 27 proc. kobiet innowacyjny skład i zawartość substancji aktywnych jest argumentem decydującym o zakupie danego dermokosmetyku.
„Cenne jest to, co w środku” – twierdzą coraz bardziej świadome kobiety, wskazując na skuteczność działania, jako przyczynę skłaniającą je do stosowania tych produktów (52 proc. respondentek). Z kolei na drugim miejscu plasuje się bezpieczeństwo dermokosmetyków (29 proc.).

Porada farmaceuty
Blisko 100 proc. farmaceutów deklaruje, że po krótkim wywiadzie jest w stanie ocenić typ skóry i dobrać odpowiedni dermokosmetyk. Źródłem wiedzy o produktach są dla farmaceutów doświadczenia własne ze stosowania produktu (35 proc.) oraz informacje handlowe (75 proc.). Kompleksowe i nowoczesne rozwiązania dermokosmetyczne, w kontekście potrzeb i oczekiwań konsumentów, nakładają na farmaceutów odpowiedzialność związaną z informowaniem o właściwościach tych produktów. Okazuje się bowiem, że dla większości kobiet (63 proc. respondentek) dobór odpowiedniego dla typu skóry i wieku dermokosmetyku jest problematyczny, dlatego przy jego wyborze blisko połowa z nich kieruje się opinią farmaceuty. To on utożsamiany jest z doradcą z dziedziny leków (62 proc.), a także wiarygodnym ekspertem i doradcą w zakresie dermokosmetyków (44 proc.). Od farmaceuty oczekuje się praktycznych wskazówek na temat stosowania produktów (48 proc.), a jego opinie według ankietowanych są potwierdzeniem wysokiej jakości produktu (42 proc.).

Prebiotine
Jeden z głównych problemów zdrowotnych skóry – trądzik, który pojawia się w okresie dojrzewania u większości nastolatków – dotyka coraz częściej osoby powyżej 25. roku życia. Skóra trądzikowa, oprócz leczenia, wymaga również odpowiedniej pielęgnacji. Preparaty stosowane w leczeniu trądziku i kosmetyki do pielęgnacji skóry trądzikowej usuwają czasowo przyczyny trądziku. Po ich odstawieniu problem zwykle powraca. Większość preparatów przeciwtrądzikowych zawierających środki przeciw­bak­teryjne, oprócz łagodzenia objawów choroby, wyjaławia skórę i nadmiernie ją wysusza.

Dzięki zastosowaniu unikalnej kombinacji prebiotyku i laktoferyny w nowej linii Prebiotine INSIDE, uzyskano preparat niepowodujący wyjałowienia skóry, przywracający jej naturalną równowagę. Badania wykazały, że połączenie tych składników w jednym preparacie pozwa­la na skuteczną walkę z trądzikiem, a jednocześnie na odbudowanie prawidłowej flory bakteryjnej skóry. Dermokosmetyki linii Prebiotine przeznaczone są do pielęgnacji skóry z objawami trądziku. Linia składa się z kremów na dzień i na noc, żelu oczyszczającego oraz żelu punktowego.

Synactive
Z myślą o nowoczesnej pielęgnacji skóry po 30. i 40. roku życia stworzono linie Synactive 30+ i Synactive 40+. Najskuteczniejsze składniki nawilżające, przeciwzmarszczkowe i ujędrniające zostały połączone w proporcjach i stężeniach idealnie dostosowanych do wymagań skóry po 30. i 40. roku życia. Stężenie substancji aktywnych jest różne w zależności od linii: w przypadku Synactive 40+ jest ono maksymalnie wysokie.

Efektem działania produktów Synactive jest pobudzenie odnowy komórkowej, wygładzenie zmarszczek, przywrócenie jędrności i elastyczności skóry oraz utrzymanie optymalnego poziomu nawilżenia skóry.

Dermokosmetyki INSIDE z linii Synactive dostępne są w postaci kremów na dzień i na noc, kremu pod oczy, serum, toniku i mleczka do demakijażu. Produkty linii Synactive 40+ zawierają maksymalne stężenia substancji aktywnych.
Wszystkie produkty INSIDE są hipoalergiczne, bezzapachowe i nie zawierają parabenów. Ich skuteczność i bezpieczeństwo zostały potwierdzone w testach dermatologicznych i alergologicznych.

  1. Ankieta przeprowadzona wśród użytkowniczek www.onet.pl, maj 2010.
  2. Ankieta przeprowadzona w grupie 160 farmaceutów, maj 2010.

Nikt nie pyta Cię o zdanie, weź udział w Teście Zaufania!

To 5 najczęściej kupowanych leków na grypę i przeziębienie. Pokazujemy je w kolejności alfabetycznej.

ASPIRIN C/BAYER | FERVEX | GRIPEX | IBUPROM | THERAFLU

Do którego z nich masz zaufanie? Prosimy, oceń wszystkie.
Dziękujemy za Twoją opinię.

POLECANE DLA CIEBIE

START TYPING AND PRESS ENTER TO SEARCH