Toaleta nasza codzienna

Brak higieny jest jednym z głównych powodów, który powstrzymuje nas przed
skorzystaniem z publicznej toalety. Jak pokazały badania ankietowe, stan i
czystość ogólnodostępnych łazienek ma wpływ na nasze zdrowie, samopoczucie, a nawet powodzenie w interesach.

Badania ankietowe przeprowadzone przez producenta papierów higienicznych firmę Metsä Tissue dowodzą, że 55% ankietowanych osób korzysta z publicznej toalety przynajmniej raz dziennie. Prawie 72% jest zdania, że zarazki mogą być
przenoszone właśnie przez niewłaściwy poziom higieny tym miejscu.

Korzystanie z toalety w miejscach publicznych często bywa koniecznością.
Ankietowani stwierdzają jednak, że zdarza im się korzystać z toalety również
żeby, przebrać się, porozmawiać przez telefon, poprawić makijaż, odpocząć, a
nawet spać i jeść. Niestety, 60,6% ankietowanych powstrzymuje przed
korzystaniem z toalet brak higieny, a nieprzyjemny zapach determinuje decyzje
u 59,9% osób. Dla 38,7% odpowiadających osób poważnym problemem stają się
również zapchane toalety.

Toalety publiczne stanowią wizytówkę firm i punktów usługowych, w których się
znajdują. Na przykład aż 84,8 % ankietowanych twierdzi, że nie wróci więcej do
restauracji, jeżeli toaleta nie była czysta. Co więcej, 57,7% nie wróci nawet
jeśli jedzenie było smaczne. 82% ankietowanych odradzi znajomym wybór
restauracji, w której toaleta była nieestetyczna.

W biurach zadbane toalety wpływają na estetykę pracy – według 50% ankietowanych powinny mieć dużo wyższy standard niż toalety publiczne. 97,8% uważa, że ładna i czysta toaleta w miejscu pracy jest oznaką, że pracodawca dba o swój personel. Zaś 94,5% odpowiadających twierdzi, że nieestetyczna toaleta w biurze negatywnie nastraja do pracy. Utrzymanie w należytym porządku toalet
w biurowcach jest niezwykle ważne, gdyż tylko 2,8% osób deklaruje, że nie
korzysta z toalet w pracy.

Estetyczna toaleta jest też oznaką dbałości o klientów. 78,3% ankietowanych
uważa, że dostępna i czysta toaleta buduje pozytywną opinię na temat obsługi na
stacji benzynowej. Prawie 100% osób zgadza się z opinią, że ładna toaleta to
dowód na to, że właściciel stacji dba o swoich klientów. Czysta toaleta skłania
65,3% ankietowanych do kolejnej wizyty na danej stacji benzynowej. 35% już
nigdy nie wróci, jeśli toaleta będzie niehigieniczna.

Najważniejsze jest, aby toaleta była czysta i higieniczna – tak twierdzi 85,70%
ankietowanych. Przyjemny zapach jest istotny dla 47,50%, a 27,10% zwraca uwagę na dostępność papieru toaletowego. Dodatkowo ładne wnętrze przykuje uwagę 24,50%, a miękki i delikatny papier 21,40% osób odwiedzających toaletę.

Nikt nie pyta Cię o zdanie, weź udział w Teście Zaufania!

To 5 najczęściej kupowanych leków na grypę i przeziębienie. Pokazujemy je w kolejności alfabetycznej.

ASPIRIN C/BAYER | FERVEX | GRIPEX | IBUPROM | THERAFLU

Do którego z nich masz zaufanie? Prosimy, oceń wszystkie.
Dziękujemy za Twoją opinię.

POLECANE DLA CIEBIE

START TYPING AND PRESS ENTER TO SEARCH