We wrześniu 2010 Stowarzyszenie na Rzecz Leczenia Niepłodności i Wspierania Adopcji „Nasz Bocian” rozpoczęło ogólnopolską kampanię społeczną „TATA. Najważniejsze słowo dla mężczyzny”. Celem kampanii jest przełamanie stereotypów postrzegania niepłodności jako problemu wyłącznie kobiecego, a oczekiwanym efektem upowszechnienie wiedzy na temat niepłodności jako choroby społecznej oraz prognoz co do jej zasięgu w kolejnych pokoleniach. Patronat Honorowy nad kampanią objęło Ministerstwo Zdrowia oraz Polski Komitet Olimpijski. Kampania jest finansowana z 1% podatku przekazywanego przez sympatyków oraz z darowizn. Lekarze zachęcają Polaków, by nie bali się badania nasienia. To pierwszy krok w kierunku podjęcia leczenia (niepłodność w przeciwieństwie do bezpłodności jest uleczalna). W ramach kampanii “TATA” w 16 ośrodkach w kraju mężczyźni będą mogli skorzystać z ponad tysiąca bezpłatnych badań (szczegóły na stronie www.nasz-bocian.pl).
