“Dowiedz się wszystkiego o zaburzeniach erekcji, w niespełna 20 minut!”

Duża odwiedzalność strony www.dlazwiazku.pl jest dowodem na to, że ludzie potrzebują rzetelnych informacji na temat zaburzeń erekcji.

Strona kampanii informacyjnej ?Z miłości dla związku? została uruchomiona 1 maja 2009 roku. Przez miesiąc odwiedziło ja ponad 2,5 tysiąca unikalnych użytkowników! To duży sukces biorąc pod uwagę, że kampania obejmuje tylko teren Śląska.

Kolejnym, poza ilością odwiedzin, sukcesem jest fakt, że ludzie wchodzący na stronę spędzali tam średnio ok. 20 minut co oznacza, że nie były to wizyty przypadkowe a ich celem było zdobycie konkretnych informacji na tematy związane z zaburzeniami erekcji.
?Popularność strony bardzo nas cieszy? ? mówi Adam Manikowski, jeden z pomysłodawców kampanii – To, że zdobyła ona aż tylu unikalnych użytkowników świadczy o tym, jak bardzo potrzebne w Polsce jest rzeczowe i otwarte mówienie o problemach z erekcją. Mamy nadzieję, że Ci, którzy odwiedzili naszą stronę, zrobią drugi krok i odwiedzą gabinet lekarza internisty, urologa lub seksuologa. To właśnie na tym, by jak najwięcej mężczyzn zasięgnęło porady lekarskiej najbardziej nam zależy.?
Ze statystyk strony wynika, że najchętniej odwiedzaną zakładką była właśnie sekcja ?Znajdź gabinet? w której zgromadzone zostały adresy wszystkich rekomendowanych przez Polskie Towarzystwo Urologiczne gabinetów lekarskich. Oznacza to, że spełnione zostało główne założenie kampanii. Drugą sekcją cieszącą się największym zainteresowaniem była ?Kiedy Twój partner ma ED? , czyli teksty poświęcone problematyce zaburzeń erekcji skierowane do kobiet. To również oznacza, że potrzebna jest rozmowa na, uważany za wstydliwy, temat zaburzeń erekcji i edukowanie zarówno mężczyzn jak i ich partnerek. W przypadku zaburzeń funkcji seksualnych, tak jak w przypadku innych chorób, najważniejsza jest rzetelna informacja i fachowa porada.

?W społeczeństwie panuje wciąż wiele stereotypów, błędnych informacji polegających na przekazywaniu sobie szczątkowej wiedzy.? ? powiedział w wywiadzie dr Andrzej Depko, Szef Programu Szkoleniowego Akademii Zdrowia Seksualnego ? ?Tylko dzięki cyklicznym programom radiowym, konferencjom, wydawaniu materiałów dla pacjentów można doprowadzić do sytuacji, że przeciętny Polak przełamie swój wstyd i skorzysta z pomocy specjalisty?
Wszystkich, którzy jeszcze nie odwiedzili strony www.dlazwiazku.pl zapraszamy aby to zrobili. Im więcej osób będzie bez wstydu mówić o zaburzeniach erekcji tym więcej szans na to, że mężczyźni, których dotknie problem przestaną mieć opory przed przyznawaniem się do niego i zgłaszaniem się do lekarza po poradę. A to w kampanii ?Z miłości dla związku? jest najważniejszym celem i miernikiem powodzenia akcji.

?Z miłości dla związku…? akcja społeczna pod patronatem Polskiego Towarzystwa Urologicznego i Polskiego Towarzystwa Medycyny Seksualnej finansowana ze środków firmy Eli Lilly Polska Sp. z o.o.

Informacje o kampanii:
Kampania Z miłości dla związku wystartowała na Śląsku 1 maja 2009 roku i trwa dwa miesiące. W jej zakres wchodzi uruchomienie strony informacyjnej pod adresem www.dlazwiazku.pl, kampania telewizyjna, radiowa oraz informacje w prasie regionalnej. Kampania skierowana jest do wszystkich: zarówno tych, których problem dotyczy bezpośrednio jak i tych, którzy uważają, że problem ich nie dotyczy. Organizatorzy kampanii chcą dotrzeć do jak najszerszej grupy, aby sprowokować dyskusję na tematy zaburzeń erekcji.

4.6/5 - (31 votes)

Nikt nie pyta Cię o zdanie, weź udział w Teście Zaufania!

To 5 najczęściej kupowanych leków na grypę i przeziębienie. Pokazujemy je w kolejności alfabetycznej.

ASPIRIN C/BAYER | FERVEX | GRIPEX | IBUPROM | THERAFLU

Do którego z nich masz zaufanie? Prosimy, oceń wszystkie.
Dziękujemy za Twoją opinię.

Leave a Comment

POLECANE DLA CIEBIE

START TYPING AND PRESS ENTER TO SEARCH