Jesień w dobrej formie, czyli rady jak się nie dać przeziębieniu

Jesień da się lubić. Pod warunkiem, że przywitamy ją w dobrej kondycji. Sprawdzone domowe sposoby na wzmocnienie odporności uzupełnione skuteczną suplementacją zapewnią energię przez cały sezon. Wystarczy pamiętać o kilku prostych zasadach i regularności.

  1. Sen
    Odpowiednia dawka snu działa regeneracyjne, pomaga organizmowi walczyć z infekcjami i wzmacnia organizm. Oprócz odpowiednio długiego snu, ważna jest również jego jakość. Dlatego przed położeniem się do spania należy odłożyć telefon, zamknąć laptopa i wybrać rozsądną godzinę na nocny odpoczynek.
  2. Dużo słońca
    Krótsze dni i niewielka dawka słońca może powodować niedobory witaminy D odpowiedzialnej m.in. za prawidłowe funkcjonowanie systemu odporności. Jak temu zaradzić? Wolny czas spędzać na dworze: spacery, lekkie ćwiczenia, a nawet chwila na ławce w parku to dodatkowa dawka promieni słonecznych, które nie tylko zbawiennie wpływają na zdrowie fizyczne, ale również poprawiają humor. Na co dzień warto również sięgnąć po preparaty stanowiące źródło witaminy D, np. MediPharm witamina D3. Mocne zęby i kości to dodatkowa korzyść.
  3. Hartowanie organizmu
    W chłodne wieczory (i poranki) nic nie brzmi lepiej jak ciepła kąpiel. I nie ma żadnych przeciwwskazań, aby odmawiać sobie tej przyjemności. Najlepiej jednak zakończyć ją chłodnym prysznicem – organizm trzeba hartować stopniowo. Należy zacząć od letniej wody stopniowo odkręcając kurek z zimną wodą. Po takiej kąpieli albo prysznicu wystarczy, że sięgnąć po Rutynę z witaminą C.
  4. Odpowiednie żywienie
    Jesienią najlepiej smakują korzeniowe, bulwiaste, cebulowe i mrożonki. Warto także spożywać kiszonki. To nie tylko doskonałe źródło witamin, ale również kwasu mlekowego, który dba o florę bakteryjną w jelitach, reguluje trawienie i wspomaga wchłanianie produktów przemiany materii. Ponadto w suplemencie diety Medi Pharm Magnez mleczan z witaminą B6 można znaleźć składniki, które pomogą odzyskać energię, zadbają o układ nerwowy, mięśnie, a także dobre samopoczucie.
  5. Starodawne metody
    Czosnek, miód, syrop z cebuli i ciepłe skarpety poradzą sobie z każdym przeziębieniem. Metody znane od stuleci znajdą swoje zastosowanie również i teraz, dlatego warto sięgać po naturalne antybiotyki. Do diety można dodać takie zioła jak szałwia, rumianek, malina i dzika róża i pamiętaj o odpowiednim stroju.
informacja prasowa: Newsrm

POLECANE DLA CIEBIE

START TYPING AND PRESS ENTER TO SEARCH